середу, 21 лютого 2024 р.

" Мова моя , як спів солов`я"

"Мово моя, ти пречиста і славна, 

Трепетна, наче ранкова роса. 

Ти називаєшся нині — державна! 

Все в тобі є: і багатство, й краса!"




  "Мова моя ,як спів соловья " під такою назвою пройшов святковий урок  21 лютого   для учнів 1-4 кл. в початковій школі села Гидерим  . Свято рідної мови підготували бібліотекар Полуденна Василиса разом з Директором Б/Культури Чебан Альоною . Бібліотекар зачитала історію виникнення свята  та про значення та цінність рідної мови . Учням було запропоновано ігри та вікторини під назвами  : " Бліц -опитування" , "Назви без затримки", "Відгадай загадку.", гра " Пісні - перевертні", " Правильно-Неправильно",  "Продовжити  прислів'я ", та інші,, 
Бібліотекар ознайомила присутніх з книжковою виставкою під назвою " Наша мова калинова"






 Заход був підпорядкований єдиній виховній меті: шанувати, розвивати українське слово, дбати про красу і багатство української мови.


Проведення заходу, до Міжнародного дня рідної мови в школі  продемонструвало, що учні відчувають себе справжніми українцями та налаштовані на збереження мови, культури, звичаїв й традицій свого народу.









Немає коментарів:

Дописати коментар